Το πολιτικό μας σύστημα αποδεικνύει καθημερινά ότι δεν ενδιαφέρεται για τον πολίτη.
Τα αντιλαϊκά μέτρα που παίρνει, τα σκάνδαλα που ρημάζουν τη χώρα, τα ψέματα που μας είπαν δήθεν για το καλό της υγείας μας και τώρα βγαίνουν στην επιφάνεια, η μειοδοσία σε θέματα εθνικής κυριαρχίας , η ακρίβεια σε είδη πρώτη ανάγκης, η ανικανότητα να αντιμετωπίσουν ουσιαστικά τα προβλήματα της διατροφικής αλυσίδας , το δημογραφικό πρόβλημα και η αντικατάσταση του πληθυσμού από τις ανεξέλεγκτες εισροές των μεταναστών, (η λίστα είναι ατελείωτη) καθιστούν το κυβερνητικό σχήμα αναξιόπιστο και αφερέγγυο.
Τώρα μας πιέζουν για τον προσωπικό αριθμό, άλλη μια παγίδα που λανσάρεται και αυτή με τρόπο ελκυστικό. Λένε ότι πρόκειται για την άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών , για την αντιμετώπιση των παθογενειών του συστήματος και την μείωση της γραφειοκρατίας,
Όσοι όμως εργάζονται σε δημόσιες υπηρεσίες αντιλαμβάνονται πόσο διάτρητο είναι το σύστημα. Όχι μόνο δεν έχει εκλείψει η γραφειοκρατία αλλά έχει αυξηθεί αφού ξέρουμε πολύ καλά ότι αρκεί το πάτημα ενός κουμπιού ή μια απλή διακοπή ρεύματος για να μπλοκάρει το σύστημα.
Ο προσωπικός αριθμός είναι το τυράκι, το δόλωμα στην φάκα. Παραδίνεις τα προσωπικά σου στοιχεία, γίνεται βορά σε όποιον τα διαχειρίζεται. Και σίγουρα δεν είναι κοινωνικός λειτουργός. Αυτό δεν θα σου το πει κανένας. Ας θυμηθούμε την εποχή της τηλεργασίας , όταν η χώρα ακινητοποιήθηκε για να μας προφυλάξουν από μια απλή γρίπη, Οι πλατφόρμες που χρησιμοποιήθηκαν δωρεάν πήραν ως αντάλλαγμα τα προσωπικά μας στοιχεία. Με άλλα λόγια η Palantir βρέθηκε να διαχειρίζεται τα στοιχεία μας χωρίς να μας ενημερώσει και χωρίς την συγκατάθεση μας.
Τελικά ακόμα τους εμπιστεύεσαι ή τους φοβάσαι;